Koordinace
Chceme být skutečnou součástí vašeho příběhu. Proto nejraději organizujeme události od začátku do konce.
Vše začne už na první schůzce, kde si s Kačkou vyměníte základní informace a představy. Pokud se společně dohodneme, tak následně zařídíme všechny služby, o které budete mít zájem. Koordinace se v našem podání netýká pouze jednoho dne, ale je to celý proces příprav, schůzek, konzultací a zařizování. V den akce tak přesně víme, co, kdo, kdy, kde, jak a proč má zařídit. Máme jasno v tom, jak mají vypadat dekorace, catering, jaký je harmonogram… a vše máme zaryté pod kůží právě proto, že jsme byly součástí příprav.
Koordinace je tedy jedna z věcí, které nenabízíme samostatně, ale pouze ve spojení s dalšími službami. Jedním z pilířů, kterými se řídíme, je totiž OSOBITOST a té bychom těžko dosáhly bez účasti na přípravném procesu. Nechceme být anonymní složkou, která pouze kontroluje ostatní. Věříme, že naším přístupem zajistíme to, že vaše událost bude opravdu jedinečná.